Vogue 1941

Jag är alltså sjukskriven på heltid ett par veckor på grund av ett skov i  min reumatism. Detta innebär, förutom att jag är för trött för att göra något vettigt, att jag sällan klär på mig annat än hemmaklänning eller tröja och overkneestrumpor och därför inte har så mycket att visa i den vägen. Men då kan man ju alltid visa fina bilder från förr - som den här från Vogue 1941.



Foto: John Rawlings

Är inte kombinationen av svart och starkt grönt, senapsgult och rött underbart? Så skulle jag mycket gärna se ut.


Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Mycket snyggt

En krya på dig kram kommer härifrån

2009-11-18 @ 09:29:25
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0