Impulsköp

Jag köper en del från brittiska What Katie Did och får därför e-post från dem. Och idag meddelade de att de nu rear de produkter de har från amerikanska Rago, en av de verkliga giganterna och klassikerna när det gäller gördlar och liknande. En lång Ragogördel för 20 pund (och 2.50 i frakt) är helt enkelt för bra för att missa.


Bild: www.whatkatiedid.co.uk

Nu undrar man kanske vad man ska ha en sån till, men om man har rätt mycket kläder inspirerade av 1940- och1950-talet så sitter de faktiskt bäst med rätt typ av underkläder under. De gör en inte mycket smalare (om man har rätt storlek), men de ger lite stadga; något som jag tycker är skönt så länge det bara är lite. Mjukare än snortajta jeans och kläderna ovanpå sitter bättre på plats. Dessutom skyddar de kläder från slitage efter som snävt skurna kläder inte längre själva får "ta" alla rörelser och sträckningar som man gör.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Och så smakar en draja så jäkla mycket bättre i såna plagg! Eller?



2009-05-22 @ 11:33:06
URL: http://annaama.wordpress.com
Postat av: Evis

Jag antar det, men jag är ju mer en gin och tonic människa.

2009-05-22 @ 11:56:40
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0