Dagens klädsel. Och internet.

Tack vare min otroliga list (och ett USB-minne) kan jag lägga upp dagens klädsel även idag, trots att maken pajade vår nätanslutning i morse. Det har krånglat mycket de sista dagarna så han testade att stänga av och sätta på modemet. Det var väl det som dödade det hela, för nu är vi helt frånkopplade hemma. Han ska ringa comhem i eftermiddag, så får vi se när, hur och om det löser sig.
Efter en regnig morgon tittar nu solen fram och jag är glad att jag i alla fall klädde mig rätt vårigt.


Blus: Lindex (reades förra veckan såg jag)
Kjol. Myrorna
Skor. Josefssons

Kjolen, som har veck samlade på två ställen ska förmodligen egentligen sitta så att vecken är mitt fram och mitt bak, i alla fall är det så det blir om man har dragkedjan i sidan, men då får mina höfter inte plats, utan det korvar sig där. Dessutom tycker jag att det är snyggare med mer vidd i sidorna, så den får sitt ame dragkedjan mitt bak.


Just nu spelas: Judas Priest: "Metal Gods" från British Steel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0