Jag är lite efter med modevisningarna

De stora, ute i världen alltså. Den här, från London, av Graeme Black, fick väl ingen lysande recension av Vogue - den ansågs vara alltför långt ifrån den värld de flesta kvinnor lever i, vilket väl ändå kan sägas om alla plagg skapade av kända designers och som jag därför tycker är lite orättvis kritik. I vilket fall vara han inspirerad av geologi och jag tycker att det fanns mycket snyggt.


Bilder: style.com

I likhet med väldigt många andra i år hade han satsat på en make-up och styling inspirerad av 1950-talet, och det kan ju förstås påverka min bedömning av kläderna, eftersom jag är väldigt svag för det.


Just nu spelas: The Church: "Terra Nova Cain" från Gold Afternoon Fix


Kommentarer
Postat av: anna

snyggt!

Postat av: Katarina

Särskilt den i mitten var väldigt snygg!

2009-03-11 @ 13:08:02
URL: http://katarinaknits.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0