Jag har gått på reor

Liksom Annaa upptäckte jag att reorna var igång när jag kom ner på stan. Inte så mycket spännande och därtill hade en blus jag spanat på på H&M gått på rean och tagit slut innan jag kom dit. Eller nå't. På Lindex fanns en hel del rätt fint marint, men kjolen jag provade var, liksom koftorna, för stor och blusen för trång över bysten, så det blev inget. Däremot hittade jag den här för en hundring på H&M.



Färgen kommer passa finfint både till rött och till fotbollströjor ;)

Rea var det inte på Knapp-Carlsson, men dit hade jag också ärenden. Det var knappt en människa där, vilket förvånade mig lite - de har ju stängt i tre dagar nu; behöver inte folk ladda upp med sybehör för helgen? Jag minns hemska långhelger där viktiga sybehör tagit slut och man inte kunde få tag i dem. Kanske borde jag å andra sidan istället skruva isär maskinen och göra rent den, det är över en månad sen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kjolen var jätte fin!

Jag shoppade massor på rean här om dagen!!

Vad tycker du om kläderna i detta inlägg? :

http://jojosplace.blogg.se/2009/june/nej-tack-pa-midsommar.html

2009-06-18 @ 20:04:57
URL: http://jojosplace.blogg.se/
Postat av: anna

very pretty!

Ha en bra midsommar!

Postat av: Annaa M

Ha ha, jag tror det finns lite olika uppfattningar om uppladdningar inför helgen.



Varför rear för resten aldrig American Apparel? Får dom aldrig något över, aldrig några felsatsningar? Undrar om dom har nån särskild policy om det, ja förmodligen. Å andra sidan händer det att t ex Nelly rear deras kläder, det borde de förstås inte tillåta om de har en stenhård policy.

2009-06-19 @ 12:09:53
URL: http://annaama.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0