En del, några mindre smickrande, bilder från London

Alla är inte mindre smickrande, men rätt många ;) Jga tog mest bilder på Valeria, men här är ett par på mig.

Sticka kan man göra överallt, till exempel på en parkbänk vid Regent's Canal medans man vilar sig efter marknaderna i Camden.



Resans enda öl, på the Lemontree där vännen Emoni jobbar.



Och den ligger inte långt från Trafalgar Square där denna stiliga bild togs. Notera hur Betty Boopväskan matchar allt ;)



Teddy (som vi bodde hos) och jag stickar på tunnelbanan.



Jag köpte inte så hemskt mycket kläder - det var det Valeria som stod för, men bilder kommer förstås att komma på det som faktiskt inköptes.

Kommentarer
Postat av: h-lady

Varmt välkommen hem....

2009-06-09 @ 11:13:37
Postat av: Annaa M

Förstår inte alls vilken bild det skulle vara som inte är smickrande!



Men välkommen hem härifrån också!

2009-06-09 @ 16:38:07
URL: http://annaama.wordpress.com
Postat av: Sara

Hahaha! Stickbilden är ju hysteriskt rolig!

2009-06-09 @ 21:39:28
Postat av: Katarina

Underbara bilder! Och vad kul att du numera stickar! Tjoho! Och i tunnelbanan, dessutom. Själv så stickar jag ju på bussen nästan varje dag.

2009-06-09 @ 23:12:50
URL: http://katarinaknits.wordpress.com
Postat av: Monika

Ni skulle kunna vara systrar... om det inte vore för att han håller garnet i höger hand!

2009-06-11 @ 00:59:18
Postat av: Evis

Jo, jag har tänkt på att vi är rätt lika.

2009-06-11 @ 12:37:19
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0