Dagens

Vi har routerproblem i hemmet, vilket leder till störningar i internetuppkopplingen. Bilden jag tog i morse på dagens klädsel dyker därför upp först nu.

Topp: Ellos, finns på rea nu, men är väldigt stor i storleken
Kjol: Gina Tricot

Som ni ser har jag skaffat lite solbränna. Idag har jag till och med legat och solat på gräsmattan medan jag läste om manlig vänskap och anklagelser om sodomi i 1100-talets Frankrike. Jag vet förstås att det är ohälsosamt att sola för mycket, men det blir inte så mycket i mitt fall och det är också så att solljus är bra mot psoriasis och jag är inte så förtjust i mina psoriasisfläckar.
Och i övermorgon åker jag och Valeria till London!


Just nu spelas: Lasse Dahlquist: "Stuveriarbetarevalsen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0