I Jönköping

Det har matats änder, umgåtts med en smått frustrerande svärmor och betydligt mindre frustrerande svärfar med hustru och därtill med två trevliga kompisar. Vi har också varit på marknaden på Västra Torget och där köpte jag klänningen som Maja har på sig på nedre bilden, en massa söta band och lite andra sybehör, en brosch och filmen Kinky Boots på DVD.

Vid anddammen på Ekhagen:



På en av alla lekplatserna på Råslätt



Som ni ser hade jag min rutiga bäckeböljaklänning på mycket och den enda gången jag inte hade vi det råkade vi ut för ett riktigt skyfall och blev helt genomblöta på de fem minuterna det tar att småspringa från våra kompisars hus till svärmors dito.


Just nu spelas:  Jane Russell & Bob Hope: "Am I in love?"


Kommentarer
Postat av: Ullah

Vad trevligt med Jönköping. Min mamma är därifrån, men det var mycket länge sedan jag var där. Minns att vi på torget köpte "pirat"-sydda barbiekläder när jag var liten och vi hälsade på mormor.

2009-07-27 @ 17:30:37
URL: http://guld.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0