En hatt kommer tillbaka

Fär många år sen gav jag en hatt som jag köpt på Tradera till min vän Blåva Anna. Den är egentligen lite för liten till mitt huvud (nästan alla gamla hattar är det) och vi trodde då att hon skulle komma att använda den.
Efter att ha insett att detta faktiskt aldrig kommer att hända lämnade hon tillbaka den och jag har nu sytt på dekorationerna igen. Hon hade nämligen tagit bort dem och ersatt dem med fjädrar - snyggt, men jag gillade filtdekorationerna bättre. Jag har nu också lärt mig leva med att huvdet inte riktigt får plats och hatten därför sitter mer ovanpå huvudet än det troligen var tänkt. Å andra sidan finns det då gott om plats med en högt placerat knut under den.



Helst vill jag ha en matchande jacka eller kjol; eller i alla fall handskar, när jag ska ha den i höst.

Kommentarer
Postat av: Pontus

Hej!



Skicka gärna ett mail med de sajter / bloggar du har om du är intresserad av länkbyten.



Mvh

Pontus E

2009-07-10 @ 13:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0