En 40-talsdröm

Precis en sån här tröja skulle jag vilja ha.

Kommentarer
Postat av: Maritha

Gud så snygg, synd att jag inte kan sticka.

2009-07-18 @ 11:02:20
Postat av: Annaa M

Men jag undrar om den inte är allra vackrast just så där, på bild och på provdocka. Eller så är det för att jag vet hur den skulle se ut på mig. Korvig. Bylsig. För hög hals på tröjan för mycket bröst på mig. Varken jag eller tröjan skulle komma till vår rätt. Den slanka 40-talslinjen är inte slankande, tyvärr. Jag insåg det när jag stickat min sista tröja i den stilen. Bytte den mot en påse godis med en arbetskamrat.



Alltså, man måste inte alls ha slankande plagg, det är inte det jag menar, men plagg som bara gör en större är inte roligt! Hur vackra de än är.

2009-07-18 @ 15:01:21
URL: http://annaama.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0