Dagens

Av vilket vi kan dra slutsatsen att jag är frisk nog att gå utanför dörren. Eller att jag måste gå ut i all fall, vilket ligger närmare sanningen; ena stora dottern ska nämligen åka hem till min kusin som föder upp hästar ett par dagar och umgås med dem och rida.
Naturligtvis sammanfaller detta med att det blir jättekallt - och är det kallt i Göteborg kan man bara föreställa sig hur det är utanför Falköping, som är ett riktigt köldhål.


Tröjan har Blåva Anna stickat
Kjolen har jag sytt
Kängorna är nya, från Waldläufer

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Jag kommer för resten till stan på...senast måndag. Måste besöka kyrkogården. Och kansliet. Åker 20:42.

2009-01-05 @ 14:58:35
URL: http://annaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0