Dagens klädsel

Dagens väder är sk. skitväder: regn som gör den lilla snön till otäck modd. Därför ska jag naturligtvis inte ha mina lila lackpumps på vägen till jobbet; de får åka i min skotskrutiga dra-maten som jag använder för att frakta pärmar och böcker från hemmakontoret till nya arbetsplatsen. Det är för övrigt premiär för den leopardmönstrade topp som jag köpte på mellandagsrean för lite över ett år sen - ibland måste kläder ligga till sig sådär.


Kofta: Zara
Jumper: H&M
Kjol: Egen kosntruktion som vanligt
Lila lackpumps: Skopunkten för 1,5 år sen



Just nu spelas: The Jesus and Mary Chain: "Bullet Lovers" från Stoned & Dethroned

Kommentarer
Postat av: anna

snyggt med vinröd kjol och leopardmönstrad topp!

ha en skön helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0