Postorder-reor

Trots att jag absolut inte ska köpa några kläder (går på stipendium nu så det är ont om pengar och jag behöver heller inga) har jag roat mig med att kolla in mellandagsreorna på diverse postorderfirmor. Det var inte så mycket som frestade mig - en del saker, som kappor, är för dyrt att köpa om man inte behöver det - även på rea - och mycket som var snyggt på modellerna passar inte min kroppstyp. Det fanns dock en del skjortor, en klänning och ett par skor på Ellos och flera snygga toppar på Haléns. De senare kan eventuellt komma att beställas.

Ellos:



Haléns:



Även H&M hade en del, men nu orkar jag inte göra fler collage utan beger mig över till vännen Anan för te, umgänge och bebisgos.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Gillade den i mitten från Halens :)

2009-12-28 @ 17:24:52
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0