Härmapa

Eftersom den var i en så trevlig mörkt citrongul (eller kanske som fransk senap, bara lite gulare?) färg - citrongult är den den enda gula färg som klär mig riktigt bra - kunde jag inte låta bli att jag köpa en likadan kofta som Malin. Jag misstänker dessutom att min är i samma storlek - eftersom den bara fanns i small och medium. Det är tur att H&M har stora storlekar och att stickat är töjbart. Nu ska jag bara bestämma om jag ska bära den stängd - i vilket fall jag ska sy i genomskinliga tryckknappar mellan knapparna i brösthöjd, så att det inte glipar alltför mycket - eller om den ska bäras öppen, i vilket fall detta inte behövs.


Som ni ser poserar jag snyggt vid strykbrädan, iförd en av mina hemmafruklänningar.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Lika fin på er båda två och lika total katastrof skulle den vara på mig!

2009-12-19 @ 15:19:29
URL: http://annaama.wordpress.com
Postat av: malin

Väldigt snygg, som sagt :-)!

Jag hittade kanske den sista i storlek L.

2009-12-21 @ 07:07:36
URL: http://malinbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0