Rutigt och svart

En vacker dag, när jag inte är så engagerad i och upptagen av mitt arbete kommer jag säkert att skriva något djuplodande och intressant här i bloggen (jag har flera idéer), men tills vidare blir det mest bilder på dagens kläder. Jag har ju till och med slutat kolla in vad de olika butikerna på nätet har att erbjuda - jag är inte intresserad av att utöka samlingen i någon större utsträckning och jag behöver dessutom mina pengar till annat.
T-shirten som jag har på mig är dock ny: från Gina Tricot, och jag kunde bara inte motstå trycket.


Jacka och kjol: Monki
T-shirt och strumpbyxor: Gina Tricot
Skor: Skopunkten

Kommentarer
Postat av: Molly

Jag har också gått och suktat efter den toppen ett tag nu, blir ännu mer sugen när jag ser den på dig ;-)

2009-04-17 @ 22:19:59
URL: http://mollysmix.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0