Provad och gillad

Igår, när jag var på stan och letade kammar att sätta upp håret med passade jag på att prova lite kläder på H&M. Bland annat den här blusen, som var riktigt snygg på.

Bild: www.hm.com

Ännu snyggare hade den troligen varit i storlek 46, men de hade bara storlek 44 inne (46 finns i postorderbutiken). Jag var nära att köpa, men dels sparar jag till Londonresan i början av juni, dels är den av hela 73 % polyester, vilket känns som väldigt mycket och som att be om en svettkatastrof när det blir varmt.


Just nu spelas: The Dubliners: "Never wed an old man"


Kommentarer
Postat av: EGOFLOW

Den var sannerligen het!

2009-04-28 @ 17:35:32
URL: http://egoflow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jeg har den i to farger (brun og sort), den er veldig flaterende på meg. Str. 44 sitter fint på meg :) Jeg har ikke merket noe til noen svettekatastrofe, men jeg svetter veldig lite også da.

2009-04-28 @ 18:05:17
Postat av: Ragnhild

Ops, kommentaren over var fra meg :D

2009-04-28 @ 18:06:04
Postat av: marthe glad

Åh. Den haqr jeg to av. i str 46, som fantes i Oslo i alle fall :)

2009-05-08 @ 10:18:09
URL: http://snusmumriken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0