Ljuv

Känner mig närmast lite Laura Ashley-sk i kombinationen vadlång kjol och lite puffig topp med brodyr. Toppen ifråga kan vara någon slags sovplagg, eftersom många andra saker på samma reastång var det, men funkar som tröja och kostade 50 spänn på KappAhl.
Efter jobbet ska jag på fest hos vännen Caroline så jag har med att byta med: tunna strumpor, högklackade skor och en röd jumper. Samt ett förkläde för att inte spilla på kjolen när vi förbereder festen ihop.




Just nu spelas: New Order: "All day long" från Brotherhood

Kommentarer
Postat av: Maritha

Det där gillade jag verkligen. Rustikt och mysigt.

2009-04-09 @ 12:21:27
Postat av: Malin

Hej, vart i Göteborg bor du?

2009-04-09 @ 15:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0