Ut och gå på stan

Nu ska jag, maken och Maja ner på stan och jaga vinterskor och byxor till henne. Detta praktiska syfte, ihop med att det är riktigt kallt, gör att det blir jeans och gympaskor idag. Jag ska väl säg att det är kallt nu, och så var det igår också, men då blev det rätt varmt vid lunchtid. Då får jag väl öppna jackan.

Basker. Shepherd's Bush market
Halsduk: Blåva Anna har sytt den av ylletrikå
Jack: Blåva Anna har sytt den
Jeans: H&M
Skor: Waldläufer


Just nu spelas:  Billy Idol: "White wedding"


Kommentarer
Postat av: Pethra

Jag gillar din blogg Eva, du känns så skönt trygg i dig själv och din stil. Härlig blandning mellan gammalt och nytt, trendigt och klassiskt, hemmafixat och butiksköpt. Jag kommer bli en återkommande bloggläsare med all säkerhet!

/Pethra

2008-09-18 @ 11:10:55
URL: http://mammamedstil.blogg.se/
Postat av: Evis

Tack!

2008-09-18 @ 14:10:50
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: Annika

Hahaha, du är så härlig!

SJÄLVKLART ska du ju komma fram och hälsa, allt annat vore oacceptabelt. :) Men presentera dig direkt, jag är VÄRDELÖS på att känna igen folk. Känner knappt igen folk jag gick i gymnasiet med. Har otroligt dåligt ansiktsminne. Det är verkligen ingen diss, bara ett litet fel i min hjärna.

Det vore väldigt trevligt att träffa dig. Jag är hon den svarthåriga som går runt och ser vilsen ut.

2008-09-18 @ 14:28:44
URL: http://beautifulones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0