Om manliga sexsymboler

Först fotboll och sen sexsymboler - jag lovar att jag ska skriva om kläder snart igen. Men nu var det manliga sexsymboler: Jag har ju redan skrivit om hur jag kände, och faktiskt till min förvåning, känner för den finske rocksångaren Mike Monroe. Nå, en annan odödlig sexsymbol är den brittiske rocksångaren Billy Idol - på 80-talet tror jag att nästan alla tonårstjejer tyckte det; oavsett vad de hade för stil i övrigt och var de stod i den bittra striden mellan synthare och hårdrockare. Nu kan ju minnen försköna saker, så jag tog och kollade runt på Youtube tills jag hittade lite videos med Billy Idol.



Och det är inte som det en gång var: jag kan se vad det var jag gillade, men han ser ju så ung ut!
Vid det här laget hade han fyllt trettio, men ser ut att vara runt tjugo och det är ju svårt att vara sexig när man ser ut att knappt vara torr bakom öronen. Man får väl se det som ett tecken på min egen ålder att jag tycker det.



Så orsaken till att jag fortfarande tycker att Mike Monroe är het är väl troligen att jag sett honom nyligen och jag därmed sett honom som 45 år gammal och inte bara som tjugo-nånting.
Undrar när detta hände.

Kommentarer
Postat av: Elisa

Ah yes, Billy Idol... I'm not sure I want to look at those videos now, I don't want to spoil my memories. But yes, he was certainly IT for me. Along with Thåström and Sting, that is. :-D

2008-09-02 @ 14:53:52
Postat av: Anne

Kläder är inte allt.Vi behöver även manliga sexsymboler.Har suttit här och lyssnat och sett.Halleluja vad härligt.

2008-09-02 @ 15:40:20
Postat av: Elisa

Hmm, inser just att jag nog inte ska läsa LJ samtidigt- så fånigt att göra ett inlägg på engelska! rodnar

2008-09-02 @ 16:08:44
Postat av: Maritha

Billy Idol är aldrig fel även om jag föredrar Philip Lewis från LA Guns, han är fortfarande väldigt snygg och han är jämngammal med min pappa.

2008-09-02 @ 17:20:47
Postat av: Sassy

Billy Idol var en riktig hottie när det begav sig!

2008-09-03 @ 10:36:59
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0