Kärleken höll den här gången också

Jag är alltid lite nervös när jag ska titta på en ny kollektion av Vivienne Westwood. Jag menar: tänk om jag inte skulle gilla något i den? Det ju Vivienne Westwood för sjutton, en av vår tids coolaste kvinnor! (På något sätt är det typiskt att wikipediaartikeln jag länkar till är omdiskuterad.) Vad skulle det säga om jag inte gillade något? Om mig? Eller kanske om Vivienne? "Gilla" behöver i det här sammanhanget inte innebära att jag skulle ta det på mig, mycket av hennes kläder skulle jag absolut inte göra det med, men att det har något speciellt.
Nå, jag hade inte behövt oroa mig inför gårdagens visning av Vivienne Westwood Red Label. Snyggt och med en hel del typiska Vivienne-drag. Helst vill jag ha dräkten till höger. Eller klänningen till vänster - mörkgrått, mums!


Bilder: www.style.com


Just nu spelas: The Jam: "Pretty Green"


Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Klänningen till vänster var urfin

2008-09-20 @ 14:15:22
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0