Test från DonnaSandra

Hittat hos DonnaSandra:

Du har....
(x) Mascara över 100 kr
(x) En plattång
(x ) En locktång
( ) Designparfym '
( ) Foundation över 200 kr
( ) Ögonfransböjare
( ) Olika borttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
( ) Läppglans över 100 kr
( ) Hårinpackning
( ) Bodybutter
( ) Bodylotion
( ) Parfym över 300 kr
Summa = 3

Du ...
( ) Använder locktång/plattång varje dag
( ) Använder foundation varje dag
( ) Använder mascara varje dag
( ) Använder kajal varje dag
( ) Använder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
( ) Använder bodylotion varje dag
( ) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
( ) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad
Summa = 0

Du har...
(x) Tonat håret
( ) Färgat håret
( ) Hårförlängning
( ) Piercat dig
( ) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen
Summa = 2
Totalt: 5

0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.
10-15 Konstgjord behandlad blomma.
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20- 25 Du är en fryst jordgubbe.
25-30 Barbiedocka. Bara plast.

Inte blev det många poäng. Och då räknade jag ändå med plattången trots att jag aldrig använt den, den är bara en del av mitt hårmultiverktyg, och locktången som jag bara använt till att göra krås med.
Det är dock kanske inte så mycket en längtan efter att vara naturlig som ren bekvämlighet och lättja - allt det där verkar så jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: Skorna är från Forever21.com



Kram på dig

2008-10-25 @ 10:31:48
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Marlen

haha jag skulle nog få full pott!! Lånar testet och gör det me.

2008-10-25 @ 19:29:02
URL: http://malliss.blogg.se/
Postat av: Lena

den här hade jag missat, nu ska jag sno den och översätta. det fár bli min post för helgen..

2008-10-26 @ 18:31:16
URL: http://froekenlila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0