Prickig klänning från ASOS

Jag har aldrig beställt något från ASOS - Trots att det står hemskt mycket om ASOS i väldigt många bloggar så tror jag faktiskt att detsamma gäller de flesta människor i Sverige. Men den här är frestande:



Den kommer garanterat att vara för lös i midjan och 50% polyester och bara 36 % ull kan vara lite avskräckande. Men snygg är den med sina prickar och sin rosett. 460 kronor kostar den.
Jag kommer nog inte att köpa den här heller, men det beror mest på att jag redan har väldigt mycket kläder.

Kommentarer
Postat av: donnasandra

Du kanske till och med kan sy något liknande om du verkligen vill ha en sådan? :-)

2008-10-06 @ 10:55:32
URL: http://www.donnasandra.se
Postat av: Maritha

Den vill jag ha.

2008-10-06 @ 11:13:45
Postat av: Nathalie

den var söt! jag har dock inte heller fått något positiv uppfattning om Asos!

2008-10-06 @ 16:33:44
URL: http://nenneblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0