Party

Dagen har varit upptagen med massa saker, som titta på äldsta dottern som red och välkomstmottagning för systerns bebis, men nu är jag i alla fall på väg på fest. Det är en slags inflytnnignsfest för att fira att min vän Caroline fått en ny inneboende. Temat är suffragetter, samt perioden 1890-1950. Eftersom jag varit för upptagen för att fixa någon slags lämplig historisk dräkt - det är inte mina favoritperioder, utom möjligen de första decennierna - så har jag valt att klä mig i de engelska suffragetternas färger: grönt, lila och vitt.


Topp: H&M
Skor: hemmasydd
Stay-ups: Leg Avenue
Skor (lila): Skopunkten


Just nu spelas: The Dubliners: "Johnson's Motor Car"


Kommentarer
Postat av: Marlen

Tjusigt! hoppas du får en kul kväll.

2008-10-04 @ 21:41:38
URL: http://malliss.blogg.se/
Postat av: donnasandra

Det blev iaf jättefint! Ha det så skoj!

2008-10-04 @ 22:33:15
URL: http://www.donnasandra.se
Postat av: Malin

Vilken skitsnygg bild på dig! :)

Är inspirerande att läsa din blogg, har börjat fundera lite på vad jag har för stil, och vad för stil jag skall börja odla inför dess att jag går ut i arbetslivet igen.

Inget som inte är mig, men troligast lite annorlunda än det som jag klär mig i nu. Får se vad jag kommer fram till. :)

2008-10-04 @ 23:09:05
Postat av: Anne

Jättefint! Hoppas att du får en trevlig kväll.Kram

2008-10-05 @ 12:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0