Den totala skolusten

Helt oskyldigt följde jag en länk till skokedjan Schuh och fann Irregular Choice - ett perfekt namn på skor för mig, och perfekta skor. Jag gillar verkligen kombinationen av ganska klassiska högklackade skor och totalt vansinne och vill ha minst tre av dem:


 
De ned måttbandsdekoration har jag ju visat förr.
Dessutom vill jag ha ett par stövletter från Fly London för 85 pund

och möjligen ett par pumps från Harlot för 90 pund:


Ja, de är lila med röda detaljer.

Alla bilder: schuhstore.co.uk

Om vi ska återvända till verkligheten så blir det kanske ett par, för att fira att jag har jobb från den första januari.


Just nu spelas: Ebba Grön: "Det måste vara radion"

Kommentarer
Postat av: Blowie and Sucky

Missa inte våran supersexiga sexblogg! Vi älskar sex och vi vet att ni gör det också, Vi ses där!

/ Blowie and Sucky

2008-10-29 @ 09:51:02
URL: http://blowieandsucky.blogg.se/
Postat av: Evis

Normalt tar jag bort spam, men det där var för korkat för att inte visas för allmänheten.

2008-10-29 @ 09:58:52
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: Annaa M

Jag tog bort mitt, snabbt.



Schuh finns i Dublin och är helt underbar. Habegäret fullständigt flödar. Tills jag börjar prova! Har aldrig varit med om så mycket omöjliga läster i en och samma butik. Har inte testat just det här märket eftersom högklackat inte är min grej. Men i stort sett alla andra som jag inte varit bekant med förut har varit fel på något sätt. (De har ju vanliga märken också.) Mellan sa samma sak när hon stod där och trånade. Det blev inte ett enda litet par till någon av oss. Och för min del är det inte bara en gång alltså... Men det kan förstås vara en slump. Det kan vara något med mina/våra fötter.





2008-10-29 @ 11:33:48
URL: http://annaamattsson.blogg.se/
Postat av: Evis

Annaa: Tack. Jag har ju också knepiga fötter, vilket gör det svårt. Jag får se om jag vågar prova. Fly London säljs även av svenska återförsäljare, men Irregular Choice har jag inte sett på någon svensk sajt. Harlot såg jag på DKW, men vågade inte prova.

2008-10-29 @ 12:05:26
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0