Dagens

Efter en riktigt kul, och inte så fasligt sen, kväll är jag lite avslagen idag. Dock hade jag glädjen av en trevlig frukost med en av mina nattgäster (den andra åkte tåg mycket tidigt imorse): solsken och iron Maiden på stereon - det är inte så ofta jag har någon hemma hos mig som också gillar Iron Maiden. Detta inspirerade mig förstås i dagens klädval.


Örhängen: Indiska
Kofta: Zara
Linne: Iron Maiden
Kjol: Gina Tricot
Skor: Din Sko



Just nu spelas: Iron Maiden: "Revelations" från Piece of Mind


Lite lagom slappt för en lite trött dag när jag fröst ska fortsätta rätta tentor och senare diskutera historisk forskning med genusprofil med mina kollegor.

Kommentarer
Postat av: Anna Kittybloggarn

Hej. Du verkar ju ha en massa olika kjolmodeller och massor av roliga strumpor. Det vill jag med ha. Men jag får skodilemma då... Vad ska jag leta efter för skomodell som passar till olika stilar?

2008-10-14 @ 19:06:07
URL: http://bloggenomkittydrew.blogspot.com/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hej söt.

Jag köpte dom från Odiumclothing.net för några år sedan.

2008-10-14 @ 22:21:46
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0