2 för 1 på Lindex rea

Jag var nere på stan för att köpa vin och lite pysselmaterial. Eftersom jag av misstag råkat svänga in på Kungsgatan på väg till Panduro (gammal vana) tänkte jag att jag i alla fall kunde ta mig en titt på Lindex rea. Som tvillingmorsa är jag väldigt förtjust i erbjudanden av typen 2 för 1. Nu är ju Lindex ofta rätt tantigt, så det går väl inte alltid så bra att hitta saker till husets fjortonåringar där, men idag hade jag tur: Två luvtröjor i svart med grova metalldragkedjor och rutigt foder i luvan. Därtill hittade jag kortärmade toppar med rosetter och en liten rosettbrosch på - en i svart till Valeria och en i rött till mig.



Ja, jag har strumbyxor på mig, men ni får ju inte se så mycket av det.


Just nu spelas: Loreena McKennitt: "Tango to Evora" från The Visit

Kommentarer
Postat av: Lena

de där t-shirtarna med rosetterna pá har jag velat ha hela tiden sedan jag ság dem ngn gáng under sensommaren. men jag tyckte de var alldeles för dyra för att vara, nja, vanliga t-shirtar ju. men om de är pá rea just nu jag kanske kan skicka min man och kolla om han kan hitta den i rätt storlke át mig i oslo...

2008-10-31 @ 17:03:36
URL: http://froekenlila.blogspot.com
Postat av: Evis

79 eller 74 kronor.

2008-10-31 @ 18:43:50
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0