Räddat vårt barns själ

Maja fyller fyra imorgon. Vi hade väl egentligen inte tänkt fira det utanför den närmaste familjen, men min syster och hennes man, min systers pappa och troligen hans flickvän kommer i alla fall upp ett tag efter att de varit på Liseberg; det ligger ju så nära. Nyss fick vi ett telefonsamtal från dem. Jag låg och vilade och hörde bara min man som sa: "Nej det har hon inte. Och hon vill inte ha några heller." Sen gick han in till mig och sa att han hade räddat vårt barns själ.
De hade frågat om hon hade några crocs.
Tur att hon har en pappa man kan lita på. Och som har humor.

Kommentarer
Postat av: h-lady

fnissar men håller nog med din man, han rädde troligtvis henns själ...ler



Ha´en underbar fortsättning på söndagen....

2008-05-11 @ 16:21:02
Postat av: Sassy

Haha, snygg räddning!

2008-05-11 @ 22:48:00
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Annaa M

Men vad menar du; firar ni inte barnens födelsedagar? Fyra minns jag som en väldigt betydelsefull födelsedag. Särskilt för Äldsta som då trädde in i vuxenlivet.

Fast om frågan skulle ställas inte fira eller crocs så tycker jag valet är självklart... Jag tror min släkt i Uddevalla tycker att vi är skitsnobbiga som inte gillar crocs.

2008-05-12 @ 00:57:06
URL: http://annaamattsson.blogg.se/
Postat av: Evis

Utryckte mig uppenbarligen klumpigt: vi hade inte tänkt fira det med folk utanför den närmaste familjen, i alla fall inte igår.

Vi hade förstås tårta och presenter från både oss och systrarna. På torsdag kommer dessutom farmor.

2008-05-12 @ 06:49:00
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: Telefonissan

suck av lättnad Ni är alltså inga sekterister! Bara anti-crocs.

2008-05-12 @ 17:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0