Hann inte ens till Köpenhamn

Jag som inte skulle köpa några kläder på min resa hann inte ens ut ur Göteborg innan jag hade lagt 250 kronor på kläder, i form av denna skjorta från Gina Tricot:



Ursäkta bildkvaliteten, jag har inte hittat den perfekta fotoplatsen i min kompis Lenas lägenhet och det är mörkt i hennes kök. Det var inte det att skjortan är snygg och att kombinationen av blått och vitt klär mig bra både med och utan solbränna som gjorde att jag kände mig tvingad att köpa den utan att den var det enda exemplaret kvar i storlek 44 i två Gina-butiker; tänk om den inte hade funntis kvar när jag kom hem på lördag?
Det är jobbigt att vara större än genomsnittet.

Jag har inte tänkt ha den med bara overkneestrumpor ute bland folk utan tänkte mig jeansshorts till, eller kjol. Så här går bra på kort, men så fort man lyfter armarna behöver man ha något under,


Just nu spelas: The Jam: "When you're young"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0