Segis

Jag är segast i världen just nu. Min packning för morgondagens medeltidsfest har just åkt iväg i bil; själv ska jag ta bussen imorgon Och nu har jag lite under en timme tills jag ska vara på plats på disputationsfesten och jag tycker att jag måste raka benen; jag glömde nämligen det när jag badade i går och jag hade tänkt ha nätstrumpor ikväll. Just nätstrumpor bör man ha rakade ben till, det ser så lustigt ut när håren sticker ut i hålen annars. Ja, ja, inget blir ju gjort av att jag sitter här, lika bra att knalla ut i badrummet!

Kommentarer
Postat av: ullrika

hihi! ta inte illa upp nu, men efter din beskrivning ser jag ett hårigt kasslerben framför mig!

läste att det var en rolig men talrik fest. uppmuntrar med att det kunde varit klart värre :)

2008-03-29 @ 16:39:35
URL: http://akirllu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0