Sailor Moon

I alla fall känner jag mig nästan så. Det här blir sista dagen på tema helblått, och då lyckas jag inte riktigt hålla mig till bara blått (och vitt) utan måste ta till svarta strumpbyxor. Detta beror dels på att de är de enda tjocka strumpbyxor jag har som är rena och det är svinkallt ute. Jag har ganska tjocka marinblå strumpor för strumphållare, men eftersom jag tänkte undiva det som Annaa kallar fläskränder låter jag bli - stay-ups och strumpor med strumphållare hör till betydligt längre kjolar.

image729
Jumper: Zara
Klänning: ChinaTowner på eBay
Strumpbyxor: Lindex
Skor: DinSko


Just nu spelas: Mando Diao: "Ringing bells" från Hurricane Bar


Kommentarer
Postat av: nattish

Gud va snajsig klänning var har du köpt den?:D

2008-03-07 @ 11:58:19
Postat av: Evis

På eBay, en säljare som heter ChinaTowner. Billig var den också, under 300 spänn med frakt.

2008-03-07 @ 12:15:14
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Anonym

Du visar ofta fina kläder som passar Dig bra och som är Din stil, men nu måste jag vara helt ärlig och säga att det här är inte snyggt och det är fel!

2008-03-09 @ 18:44:32
Postat av: Evis

Helt okej, fast det hade varit roligare om du hade skrivit vad du heter, jag gillar att "lära känna" mina läsare.
Sen valde jag faktiskt en bild som var mindre smickrande än min vanliga pose - jag hade såna också - men ville ha lite variation.

2008-03-09 @ 20:11:28
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0