Med omisskännlig stil

Annaa har skrivit en massa om kläder idag medans jag bara har varit på möte, jämställdhetsutbildning och på resande fot. Här kan man läsa om Marimekko , mer om marimekko, om chinos och om dyra märkesplagg som varken håller färg eller form.
Men jag har inte alls syssla tmed mode, eller ens med forskning, de senaste timmarna utan suttit på tre olika tåg och känt mig eländig och förkyld och nu, efter att ha ätit en svindyr indisk middag (utbudet i centrala Linköping är uppenbarligen begränsat) sk ajag nu dricka en styck tjeckisk folköl och titta på Americas Next Top Model på TV. Jag hade jobb som jag skulle göra, men jag är för dålig nu.
Här ser ni med vilken stil jag dricker öl iförd min mormors gamla nattlinne.

image747



Just nu spelas: Teenage Fanclub: "The concept" från Bandwagonesque


Kommentarer
Postat av: Tefascisten

Jag gillar din blogg, och tycker att stilen på bilden är himla skön. Precis den stilen man ska ha för ölintagande framför tvn!

2008-03-12 @ 22:53:10
URL: http://tefascisten.blogspot.com
Postat av: Evis

Tack.

2008-03-13 @ 07:14:16
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: ullisar

wow! ärligaste bloggningen jag sett sen jag såg nån av schulmansarna publicerade sin klockanfyra-berusade hustru. - å ditt är snyggare/ärligare/härligare!
(borde få fjäskpoäng här?)

2008-03-13 @ 11:54:51
URL: http://akirllu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0