Fashionclub

Reklamen i bloggen är rolig. Den letar ju reda på nyckeolord (fast varför Annaa får erbjudande om kontakt med trevliga vackra thailändskor vete fåglarna) och lägger in reklam som ska passa. (Detta verkar iofs inte gälla SprayDate då jag ingenstans skriver om att ragga karlar, men letande efter en partner anses väl vara allmänmänskligt .)
Nå, senaste reklamen i min blogg var till ett ställe som lovade "sexigt mode" och sådant kan man ju inte motstå. Det var faktiskt inte bara porriga underkläder utan även "vanliga" kläder. Eller vanliga, och vanliga, ingen jag känner skulle ta på sig dem, i alla fall inte och visa sig ute i dem, troligen ingen av mina läsare heller, men man vet ju aldrig.
Men här kan man se hur trubbig den riktade reklamen är, föreställ er gärna mig i något sånt här:

image770
Bild: fashionclub.se

Eller helst inte. Ni kan ju också föreställa er er själva i den som omväxling.


Just nu spelas: Electronic: "You're out of my league" från Raise the Pressure; och den gör mig lycklig.


Kommentarer
Postat av: iakttagande

haha! reklamen härunder var för "amerikanska ungdomskläder". "streetwear och rasta". kanske passar bättre?

2008-03-19 @ 13:08:00
URL: http://akirllu.blogg.se
Postat av: ingela

Asgarv !
Den där är nog inte klädsam för någon....

2008-03-19 @ 13:27:21
URL: http://ingelasmobil.blogg.se
Postat av: Maritha

hur fasiken sitter de där byxorna uppe och varför skulle man vilja ha guldfärgat korvskinn hängande runt halsen? Så mycket korv, så lite skinn.

2008-03-19 @ 17:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0