Ett svårt val

Å ena sidan måste jag rätta hemtentor, å andra sidan har jag bara ca en timmes handsömnad kvar på min nya korsett.
Ugh, svårt val.
Jag tror att jag börjar med korsetten och när jag gjort hälften kan jag tvinga mig till att rätta tio tentor. Jag har inte hur mycket tid som hels tidag, för klockan 12 ska jag tvätta och sen ikäll ska jag och maken gå och se på Mando Diao. Däremellan ska jag till UB och lämna tillbaka den underbara boken Dressed for the photographer - ordinary americans and fashion 1840-1900, en fantastisk källa till hur kläderna vi ser i form av bevarade plagg och modeteckningar faktiskt såg ut på riktiga människor.
Så jag ska inte slösa tid på internet utan sätta mig och sy, blir jag färdig kommer foto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0