Dagens - ny tröja

Eftersom jag upptäckte en liten fläck på den grå t-shirten (av den där sorten som inte går bort i tvätten - grr) så köpte jag en ny t-shirt på Indiska igår. Den passar inte riktigt lika bra till koftan och kjolen, men jag tycker batiken ger en spännande brytning med resten av klädselns mer "preppy" utseende. Jag ber om ursäkt för kvaliteten på fotot, det är något med ljuset i det här hotellrummet som gör fotona konstiga; dessutom har jag svårt att hitta bra ställen att placera kameran på. Men snart ska jag hålla min presentation och sen får jag åka hem och vara sjuk där - jag hoppas att jag är tillräckligt bra för att gå ut och demonstrera med studenter mot krig imorgon.

image750



Just nu spelas: The Jam: "Boy about town"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0