Söt blus för kurviga damer

Jasmine Guinness har tagit fram en blus som de kallar Bardot och som vi kan se är den gjord för damer med byst och höfter:

Bild: www.oli.co.uk

32 pund kostar den, vilket är lite över vad jag är beredd att betala för en blus, ä'ven om jag hade haft pengar, men jag tycker att den är helt bedårande. Sen är den kanske inte tillräckligt kurvig för mig: om bysten ska få plats är midjan 7-8 cm för stor, men det kan ju faktiskt vara okej, i synnerhet om man ändå stoppar en den i en kjol - och den görs upp till storlek 20, vilket jag tycker är mycket sympatiskt.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Tycker den skulle varit fin som klänning! Kortärmade blusar är inte min grej. Framförallt inte om de är figursydda.

2008-06-02 @ 10:57:03
URL: http://annaamattsson.blogg.se/
Postat av: Evis

Klännign hade varit bäst; du har så rätt.



2008-06-02 @ 10:59:39
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: B-M

Mysig. Och inga puffärmar!!! Alla blusar har puffärm nu, ser inte klokt ut på mig som är bredaxlad.

2008-06-02 @ 13:08:53
Postat av: Evis

Jag har väl normalbreda axlar, men de är precis spikraka, som man kan se på fotona av mig och därför är puffärm inte så dumt i mitt fall, det ger en uppmjukning - man vet inte vad som är ärm och vad som är axel.

2008-06-02 @ 15:53:02
URL: http://omstil.blogg.se/
Postat av: Maritha

Jag gillar puffärmar för det döljer mina groteskt feta överarmar, men de är ett helvete att stryka. Jag skulle verkligen kunna tänka mig den blusen och som klänning hade den varit fantastisk.

2008-06-02 @ 18:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0