Shoppingorgie

Jag var inte bara och demonstrerade mot FRA-lagen idag utan tog även en sväng in på DinSko för att kolla in rean. Inte mindre än fyra par skor kom jag hem med: ett par högklackade pumps i mörkblå satin till mig (bild kommer imorgon eller så), ett par sandaler till Maja och vinterkängor till Vendela och Valeria. Alla paren kostade 99 kronor styck och ingen av dem hade ens varit i närheten av riktigt skinn, men till det priset får det väl anses vara okej.
Kängor och sandaler; de senare förstås på fel fot.



Båda barnen gillade kängorna, vilket får ses som gott betyg till mig eftersom de är ganska kräsna och alltså inte var med och handlade.

Kommentarer
Postat av: Inger

Kängorna ser riktigt snygga ut

2008-06-29 @ 02:28:22
Postat av: Evis

Rätt lika dina.

Jag gillar dem också, fast de var i smalaste laget för mina vader, så det är lika bra att det var barnen som fick dem. Vi har ju annars samma storlek.

2008-06-29 @ 09:49:59
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0