Dagens klädsel nummer två

Jag skrev i ett tidigare inlägg att om inget oförutsett hände så skulle jag vara hemma hela dagen. Nå, något oförutsett hände: jag fick lust att gå i affärer. Så jag tog med ena tonårsdottern (den andra är på ridläger), som följde med på villkor att hon fick gå in på SF-bokhandeln. Hon sprängde inte tusenkronorsvallen för et tbesök där, men det var nära. I gengäld fick hon följa med mig på Monki, H&M och Gina Tricot; jag köpte lite på Monkis rea och hon en topp på H&M. Sen blev det glass från  Lejonet och Björnen innan vi promenerade hem.
Och så här såg jag ut:



Normalt sett är jag lite tveksam till shorts  nere på stan (på mig), men de går så högt upp och känns så påklädda, i synnerhet med skjorta till, att jag inte kände mig oklädd.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jättesnyggt, tycker jag! Önskar att jag vågade ha såna shorts.

2008-07-03 @ 09:27:13
URL: http://katarinaknits.wordpress.com
Postat av: Johanna

Känner inte dig, men ville bara säga att jag tycker du är grymt fin, och har skön stil! Haha.

2009-07-21 @ 15:31:33
Postat av: Gustav

extremt fult och tantigt

2010-11-20 @ 00:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0