Behåbeställning

Man skulle nästan inte kunna tro det, men det finns faktiskt pengar över den här månaden (retroaktiv lön + lite räkningar) så jag beställde två nya behåar från Bravissimo igår. Försiktig som jag är blev det dock inte den här ljuvliga mönstrade saken utan behåar som är lite lättare att ha underkläder utan att de syns. En bidragande orsak är att den kostar 36 pund medan de två jag valde kostar 24 respektive 25 pund; lite snål är jag allt. DEn axelbandslösa var den jag provade när jag var i London och jag kör samma storlek: 36 F, på den andra.


Bilder: www.bravissimo.co.uk

Frakten går på £5.50.

Kommentarer
Postat av: Maritha

Argggh, jag som precis pungade upp med 10% av mina pengar (500kr) för att köpa en axelbandslös BH på Twillfit. Det är värdelöst att vara en fattig student och vara större än genomsnittsmänniskan.

2008-06-29 @ 12:30:24
Postat av: leia

vill du följa med på Liselott Westerlunds visning under sthlm fashion week. Visningen är imorgon kl 15.00!!!

Jag har en biljett över och letar sällskap.



kramar maja/leia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0