Inte blir det mer heller

I världen där utanför mitt hem pågår just nu couturevisningar, och innan det har en massa resortlkollektioner visats, och svenska vår/sommarkollektioner för 2009 och nästan inget av detta har märkts i min blogg. "Varför?", frågar kanske den uttråkade läsaren, och svaret är att jag är alldeles för upptagen med att antingen ta hand om Maja, nu när dagis är stängt, eller, när Rickard inte jobbar, med att göra ett föredrag som jag ska hålla på medeltidsveckan på Gotland. När jag inte orkar skriva längre syr jag på kläder till mina barn, eftersom de växt ur nästan alla sina medeltidskläder.
Och inte blir det mer heller på ett tag; för ikväll åker jag "hem" till Norra Björke och jag kommer inte tillbaka förrän på söndag. Datorn följer med och förhoppningsvis får jag skrivit på föredraget, men det finns inte internet där.

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Åhh så kul Jag gillar medeltids veckor

Den på Gotland har vi aldrig besökt men

Skokloster har vi varit på många gånget och den i Hova

JÄTTEKUL

2008-07-20 @ 12:11:11
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0