Hemma

Vistelsen i barndomshemmet var trevlig: nya sandaler inköptes på den eminenta skoaffären Hectors i Nossebro (finns även i Grästorp och Vedum), ett par kubikmeter gamla kläder sorterades i kategorierna: saker jag, barnen eller min systers barn kan ha och sånt som ska slängas. Den förstnämnda blev tre lådor, det andra cirka fem kubik. Nostalgiska känslor väcktes av leksakskataloger från 70-talet och hiskliga kläder från 80-talet. En hel del helt okej kläder från 80-talet hittades också och kommer att visas senare, eftersom de är kvar i Norra Björke, jag kunde ju inte ta lådorna på tåget.
Bilder på sandalerna får också vänta; jag är bakis och trött, för jag var på fest i Trollhättan igår.

Kommentarer
Postat av: Evelina

bakis:D skönt att veta att man inte är ensam om att ligga och tycka synd om sig själv idag:P

2008-07-20 @ 15:44:11
URL: http://suzi9mm.blogg.se/
Postat av: Evis

Jag vet inte om jag tycker synd om mig själv egentligen, det är självförvållat - men det hade varit skönt om det varit imorgon redan idag.

2008-07-20 @ 16:24:11
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0