En hög sommarklänningar

Idag har jagtagit mig tid att sitta och titta lite på Asos hemsida. En bra sak med den är att man kan specificera vilken storlek man vill ha och så visar den bara saker som faktiskt görs upp till storlek 18, eller vad det nu är man har. Och det börjar bli mer och mer i större storlekar, förut var det en massa "one size fits size 8-12", men inte längre. Här är några sommarklänningar som jag gillar:


Framför all den blommiga är jag svag för - om det blivit som jag och Monika tänkt och vi hade haft en massa gardenparties med cocktails hemma i vännen Malins trädgård hade den varit perfekt. Men nu har vi knappt träffats, än mindre varit på några partyn.

Kommentarer
Postat av: Maritha

Åhh, den sista, den med långa ärmar och bara axlar är fantastisk.

2008-07-31 @ 00:52:34
Postat av: Annaa M

Underligt med den där bristen på klänningsfester. Tur att jag passade på att köpa min sommarfinklänning precis när jag skulle på två stycken så det blev tillfälle använda den. Nu har jag nästan glömt att jag äger den.

2008-07-31 @ 10:49:22
URL: http://annaamattsson.blogg.se/
Postat av: Evis

Här har det varit brist på alla sorters fester.

2008-07-31 @ 10:57:26
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0