Dagens klädsel - monokromt.

Gårdagens försök till shopping visade med all önskvärd tydlighet det jag redan visste. att det ä rmycket besvärligare med en fyraåring än utan, så när maken nu kommit hem från jobbet ska jag ta en snabb vända ner till Avenyn och Vasagatan och besöka ett par klädaffärer samt en pärlaffär.
   Mitt hår är nu tillräckligt långt för att jag ska återgå till min favortifrisyr: knut i nacken; den här gången endast sammanhållen av en snidad "pinne" i ben som jag fått av min svägerska. Och jag har svart kjol på sommaren!


Blus: Monki, från vinterns rea
Bälte: Monki, den pågående rean
Kjol: H&M
Strumpor: Lindex
Pumps: Skopunkten

Jag tror att min klädsel delvis kanaliserar 80-talet - och det är ju inget nytt.


Just nu spelas: Teenage Fanclub: "My uptight life" från Howdy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0