Året är 1982 och jag vet vilken musik de lyssnar på

Tre brittiska killar som fortfarande bor hemma, eller, en av dem har skaffat jobb och egen lägnehet i något betongghetto. Där har de fester och dricker lager och diskuterar musik med likasinnade pojkar. Men mest repar de med sitt band: gitarr, bas och en synthesizer - någon trummis har de inte hittat än. Deras låtar handlar om olycklig kärlek och om att inte vara förstådd. Rob, killen längst till höger, köper allt som kommer från Rough Trade, medan James i mitten i hemlighet är svag för Roxy Music.


Bilder: bsmart för www.modette.se

Eller så är det Whyreds herrkollektion för 2009.
Jag tycker att det är helt bedårande.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Bedårande var ordet!

2008-07-01 @ 19:37:28
Postat av: Sara

Det var ursött. Jag vill ha hans parka till höger. (Men så har jag ju också Scritti Politti i musiksamlingen.)

2008-07-08 @ 01:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0