Nytt krimskrams

Köpte en massa krimskrams på rea (och en grej som inte var på rea) nere på stan idag:

image513
Från Glitter: röda hängslen + rosa plastarband med nitar + svart-silvrigt armband med nitar + rött smalt lackskärp + blått smalt lackskärp = 93 kr
Från H&M: Kornblå hängslen = 79 kr

Jag tror att man kan konstatera att 80-talet är tillbaka i min garderob.

Jag har alltid gillat hängslen, men mina gamla hör till det jag faktiskt sorterat ut så det ska bli roligt med nya. Visserligen påstod Sofie Fahrman på Aftonbladet redan i våras att hängslena inte var inne längre, men med både Keira Knightley och Victoria Beckham på nya tidningsomslag iförda hängslen tror jag nog att vi får se mer av dem.
Inte för att jag egentligen bryr mig, är det snyggt så är det.


Just nu spelas: Pro Arte Chamber Orchestra: "Ciaccona" av J.S. Bach


Kommentarer
Postat av: Annaa M

Tihi, dotter yngre ger bort nitarmband och liknande i minut och parti. Hade med mig en hel påse till kusinbarnet S 10 år... Inga andra jämförelser!

2008-01-15 @ 17:37:39
URL: http://www.annaamattsson.blogg.se
Postat av: Evis

Jo, vanliga nitarmband har jag också haft och gett bort, men jag tycket att det här som var helt i metall med svart färg påmålat var lite roligare - och lite nyare, inte bara en upprepning av grejer som varit förut.

2008-01-15 @ 17:50:10
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0