Ny t-shirt

Det är farligt för mig att ha pengar! Nu beställde jag en t-shirt till från Fifth Column Classics. Jag tänkte helt enkelt chansa och testa deras damvariant, även om den bara fanns i medium. Den vanliga t-shirtmodellen i large var nämligen rätt stor så man kan kanske tänka sig att förhållandet är detsamma även på damsidan. Det är i alla fall den här jag beställde:

image506
Bild: Fifth Column Classics

Det är så med min klädstil, att den varierar mellan rockigt och lite sådär "vintage-damigt" och det ena utesluter inte varandra utan det kan variera från dag till dag.  Just bandtröjor är förstås vanligare under perioder när jag är väldigt entusiastisk över musik, men även min vikt påverkar, eftersom jag tycker det är roligare med jeans när jag väger lite mindre och bandtröjor passar så bra ihop med jeans.


Just nu spelas: The Church: "Bel Air"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0