Kär i grejer

Är det inte lustigt att man ibland kan bli sådär kär i ett plagg, eller ett par skor, eller som i mitt fall ett par örhängen, att man bara vill ha det/dem jämt? Så är det nämligen med mina nya örhängen som jag köpte på rean på Glitter. Det var inte på något sätt ett övertänkt köp; de kostade 17 kronor och jag tänkte att de kanske kunde vara lite kul eftersom de påminde mig om när jag var hårdrockare på 80-talet ? de ser ju ut lite som såna stjärnnitar folk hade på sina jackor.

image490

Men nu vill jag ha dem jämnt och tycker att de förhöjer vilken klädsel som helst. Märkligt; fast kul.
Jag tror att mina nya skor kan bli lite så också, det som möjligen talar emot det är att en så hög klack inte lämnar sig för längre utflykter till fots. Men till vardags, när jag inte ska gå ner till stan blir de perfekta.


Just nu spelas: Electronic: "Dark Angel"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0