Jag var visst tvungen att gå ut i alla fall

På grund av att jag slarvat bort ett viktigt papper var jag tvungen att ge mig ut på stan i alla fall - jag som hade tänkt jobba hela dagen - och då klädde jag mig så här. Det är inte så kallt ute nu, fast blåsigt, så jag kom undan utan mössa.
Benvärmarna kan var det äldsta jag har som jag har köpt själv - jag köpte dem när jag gick i sjuan 1981. Då bar jag dem, vill jag minnas, med grå lågskor och gulbruna byxor i lätt ruggad bomull. Jag tycker nog att det är bättre som det är idag.

image517
Halsduk: Handstickad, disputationspresent
Kappa: Mormors gamla från 60-talet
Jeans: H&M
Benvärmare: Troligen också H&M, men jag är inte säker
Stövletter: DinSko


Just nu spelas: Bob Dylan: "As I went out one morning" från albumet "John Wesley Harding"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0