Gult är fint

Även om jag själv inte klär något vidare i knallgult kan jag inte låta bli att gilla de här knallgula kreationerna från Sonia Rykiel. Visst ser de ut som våren själv?

image465
Bilder från style.com
Som ni ser har Sonia Rykiel plockat upp turbanen från Prada och gett den ett mer klädsamt utseende.
Bäst gillar jag nog kappan och kjolen och tröjan, men de 1910-1920-talsinspirerade haremsbyxorna är också fantastiska på sitt sätt; det är bara det att jag presonligen är mer en kjol- och klänningstjej. Fjärilarna som hon med byxorna har i håret var en återkommande grej i hela visningen.

Jag tror att jag ska försöka hitta någon topp och kjol som liknar dem till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0