Grå

Ja inte utanpå, men inuti. Och möjligen på ansiktsfärgen. Det blir så när man har mycket ont, det syns i hela utseendet. Så idag var ansiktet grådaskigt, rynkorna fler och mustaschen på överläppen tydligare än annars. Inte ens en rosa tröja och rutiga skor hjälpte (se dagens klädsel).
Men imorgon, då är det nog bättre (eller kanske inte alls, men man måste vara optimistisk) och då ska jag premiäranvända något av min nya par strumpor från H&M - kanske man kan fördriva ont och grått med neonfärger?

(Annars kan man alltid prova med punk, det brukar hjälpa mot det mesta)

Kommentarer
Postat av: Maritha

Stackars människa. Jag har precis börjat få mina problem med lederna men de flesta i familjen har fruktansvärda problem så jag vet ungefär vad du upplever. Krya på dig.

2008-01-03 @ 21:46:25
Postat av: Evis

Tack Maritha. Jag har varit ovanligt dålig det gångna året och det vore trevligt om det blev bättre. Som tur är känner jag mig inte alltid grå.

2008-01-04 @ 09:58:29
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0