Framförhållning

Jag har varit ute på shoppingtur med Blåva Anna. Monkitröjan jag ville ha var förstås slut. Dessutom började deras rea idag vilket gjorde besöket i deras psykedeliskt inredda butik till en något klaustrofobisk upplevelse.

Men på Glitter köpte jag en födelsedagspresent til min mamma. Hon fyller år i mitten av augusti och normalt sett brukar jag lite smått desperat leta efter något när jag är på Medeltidsveckan. Men inte så i år: ty jag hittade ett väldigt fint halsband med både rött glitter och små mörkröda rosor. Jag tror att det passar mamma precis. Nu gäller det bara att jag lägger det på ett ställe som jag kommer ihåg om åtta månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0